sobota, 14 lipca 2012

Waniliowa kaszka manna z malinami


Lubią ją duzi i mali. Kaszka manna, to mój smak z dzieciństwa. Na niej się wychowałam, dorastałam, a teraz swoją miłością do niej zaraziłam swoje dzieci;)
Robię ją na różne sposoby i z wieloma dodatkami, dlatego nigdy nam się nie nudzi.
Tak przygotowana manna, dzięki użyciu miksera jest aksamitna i bardzo delikatna. 
Pasuje na dobry początek dnia, na smaczny deser po obiedzie, jak i na świetną kolację.
Ten smakołyk, to gwarancja oddania pustej miseczki przez mojego synka;)

Składniki:


  • szklanka mleka
  • 3 łyżki kaszy manny błyskawicznej
  • łyżka cukru
  • 150g serka waniliowego (opakowanie)
  • maliny
  • bita śmietana do dekoracji
Do gotującego się mleka wsypać kaszkę oraz cukier i intensywnie mieszać dopóki nie zgęstnieje. Potrzymać na gazie kilkanaście sekund ciągle mieszając. 
Lekko przestudzoną kaszkę połączyć z serkiem waniliowym i zmiksować mikserem na gładką masę.
Udekorować malinami i bitą śmietaną.
Jeść ciepłą lub po schłodzeniu.




Z dziećmi i dla dzieci Smakołyki na pikniki

13 komentarzy:

  1. Ja z kaszką manną raczej nie lubiłam się. Robiono ją u mnie na wytrawnie, co nigdy mi nie smakowało. Dzięki takiej słodkiej wersji na pewno zmieniłabym o niej zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i pięknie na talerzu, wspaniała legumina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe połącznie! uwielbiam takie śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie miłe rozpoczęcie dnia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też uwielbiam! kaszki, papki, płatki i takie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śniadanka mogłabym jeść każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bym oddała pustą miseczkę :-) Fajne śniadanko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię kaszkę :) Chyba sama zrobię sobie takie śniadanko.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. I na śniadanko i na kolację:)) oj to zdecydowanie smak naszego dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda obłędnia;) ale od malego nie cieprie kaszy manny ;/ a szkoda ;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. porywam! musiała być zaje*ista :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm boska tez uwielbiam, jeszcze na sztywno z sokiem malinowym mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cеrtaіnly like your web-site but you nеed
    to take a look at the spellіng on sеveral оf уour ροsts.

    Sеνeral of them are гife with spеllіng
    pгoblems and I in finԁing it very tгoublеsome tо tell
    the truth neveгtheless I will certainly сome back again.


    Feеl fгеe to surf to my ωeb ѕite;
    erotic massage london booking line
    Also see my website: learn more about erotic massage in london

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...